Liikuntaa ja motivaatiota

(YOUR COACH)

BOXERCISE

Aika: 45-60 min.

Kesällä ulkona: enintään 40 henk.

Talvella: enintään 10 henk.

Sisältää: Hauska ja hikinen nyrkkeilytreeni, joka sisältää pulssia kohottavia harjoituksia. Töitä tehdään pareittain: toinen lyö ja toinen ottaa vastaan. Sopii myös vasta-aloittejoille!

CORE & RELAX

Aika: 45-60 min.

Kesällä ulkona, ei määrärajoituksia

Talvella: enintään 15 henk.

Sisältää: Keskivartalon harjoituksia (vatsa, selkä, takamus) hyvän ryhdin saavuttamiseksi, jotta mm selkävaivoja ennaltaehkäistään. Vauhti on aika hidas ja lopun rentoutuminen antaa keholle mahdollisuuden toipumiseen ja uuden energian keräämiseen.

BOOTCAMP

Aika: 60-75 min.

Vain kesällä, ei rajoitettua määrää.

Sisältää: Kävelyä tai juoksua asemalta asemalle, jotka haastavat voimia tai kuntoa. Sopii kaikille – osallistuja valitsee tason. Jos haluat kovan treenin YourCoachin valmentajat pitävät huoleen siitä, että viimeisimmätkin hikipisarat puristetaan sinusta!

MUUT

Aika: 30-90 min. sopimuksen mukaan.

Asemakiertotreeni, kävely, sauvakävely, rentoutus, juoksu, veikkauskierros.

YHTEISTYÖHARJOITUKSIA

JOUKKUEKAMPPAILU

Aika: 2 tai 4 tuntia.

Sisältää: Ryhmä jaetaan 2-5 joukkueeseen, ja jokaisen joukkueen on läpäistävä X kappaletta asemaa. Se joukkue, joka onnistuu parhaiten, palkitaan pisteillä. Se joukkue, joka kerää eniten pisteitä päivän aikana nousee päivän mestariksi!

Tällä tavalla harjoittelemme yhteistyötä, kommunikaatiota ja ongelmanratkaisua. Luvassa myös hyvät naurut tasasin välein!

HISTORIALLINEN VAELLUS

Aika: 1,5-2 tuntia

Kuljemme historiallista vaellusreittiä ja vastaamme tulee haasteita, jotka ratkaisemme yhdessä. Näin harjoittelemme yhteistyötä, kommunikaatiota ja ongelmanratkaisua hauskalla tavalla.