Fysiska aktiviteter

MOTION OCH MOTIVATION (YOUR COACH)

BOXERCISE 

Tid: 45 – 60 min.

Sommartid utomhus: max 40 personer.

Vintertid: max 10 personer.

Innehåll: Rolig och svettig boxningsträning blandad med andra pulshöjande övningar. Man jobbar i par: en slår och en tar emot. Passar även nybörjare!

CORE & RELAX  

Tid: 45 – 60 min.

Sommartid utomhus, ingen maxbegränsning.

Vintertid: max 15 personer.

Innehåll: Tränar mittenpartiet av kroppen (mage, rygg, säte) för en god hållning och förebyggande av bl.a. ryggbesvär. Tempot rätt lugnt, och avslappningen på slutet ger kroppen möjlighet till återhämtning och ny energi.

BOOTCAMP

Tid: 60 – 75 min.

Endast sommartid, ingen maxbegränsning.

Innehåll: Gång eller löpning varvat med stationer som utmanar styrka eller kondition. Passar alla – deltagaren väljer nivån på träningen. Vill man riktigt ta ut sig ser YourCoachs ledare till att du får fram de sista svettdropparna!

ÖVRIGA PASS

Tid: 30 – 90 min, enligt överenskommelse.

Cirkelträning, promenad, stavgång, avslappning, löpning, tipsrunda.

SAMARBETSÖVNINGAR

LAGKAMP 

Tid: 2 eller 4 timmar.

Innehåll: Gruppen delas in i 2–5 lag, där varje lag ska genomgå X antal stationer. De lag som lyckas bäst på sin station belönas med poäng. Mest poäng totalt sett under dagen blir dagens mästare!

Tränar samarbete, kommunikation och problemlösning. Ett gott skratt utlovas med jämna mellanrum också!

HISTORISK VANDRING

Tid: 1,5 - 2 timmar.

Vi går den historiska vandringsleden och möter utmaningar som vi tillsammans löser. Tränar samarbete, kommunikation och problemlösning på ett roligt sätt.